Produkt byl úspěšně přidán do nákupního košíku

Počet
Celkem

0 ks zboží. 1 produkt v košíku.

Celkem za produkty: (s DPH)
Celkem (s DPH)
Pokračovat v nákupu Objednat

VÝPRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ:

Nejprodávanější produkty

Obchodní podmínky ATV-Rakovník

PROVOZOVATEL:

LIFE MARKET s.r.o.
Slavojova 579/9
12800  Praha 2 Nusle

IČ: 02163802
DIČ: CZ02163802

Spisová značka C 216385 vedená u Městského soudu v Praze

 

Následující Obchodní podmínky ATV-Rakovník se skládají z následujících částí: Pravidla obchodu, způsoby platby, dodací podmínky, ochrana osobních údajů a reklamační řád. Každá z těchto částí tvoří nedílnou součást Obchodních podmínek ATV-Rakovník.

Pravidla obchodu ATV-Rakovník

1. Veškeré objednávky jsou považovány za závazné (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb). Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že souhlasí s pravidly obchodu, s možnostmi platby, dodacími podmínkami, reklamačním řádem a seznámil se s ustanovením o ochraně osobních údajů. Objednávku je možno provést elektronicky přes eshop www.atv-rakovnik.cz nebo emailem na life-market@seznam.cz. Ve výjimečných případech lze objednávku sjednat telefonicky nebo osobně. Zákazníci, kteří si objednají zboží a nezaplatí doručenou objednávku, případně si následně nevyzvednou expedovanou zásilku na dobírku, můžou při opakovaných problémech zavedeni do interního seznamu problematických zákazníků, se kterými v případě dalšího budoucího problému bude mít prodejce právo odmítnout uzavřít obchod. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami.
2. Do objednávkového formuláře se uvádějí POUZE přesné a pravdivé údaje do objednávkového formuláře. Každá objednávka je po odeslání potvrzena e-mailovou zprávou pro kontrolu vyplněných údajů. Pokud je v objednávce z nějakého důvodu chyba, neprodleně nás kontaktujte.
3. Pokud dojde mezi vyřízením a odesláním objednávky ke změně cen, platí vždy ceny uvedené v již uskutečněné objednávce, není-li se zákazníkem domluveno jinak.
4. Po přijetí objednávky zašle dodavatel odběrateli potvrzení objednávky a to elektronickou poštou, ve výjimečných případech telefonicky. Potvrzení objednávky je dodavatel povinen odeslat odběrateli v nejkratším možném čase, nejpozději však do 3-21 pracovních dnů ode dne přijetí objednávky. Před potvrzením objednávky, může také dojít k jejímu vyjasnění, vzhledem k neúplnosti dat a vzhledem k zásobě na skladu dodavatele. V tomto případě je dodavatel vždy povinen vyčkat na odpověď odběratele, který je povinen reagovat na informaci nebo žádost od dodavatele. V případě potvrzení objednávky dodavatelem, je tato považována za závaznou a obě strany jsou povinny jí respektovat.
5. Prodejce si vyhrazuje právo zákazníka telefonicky kontaktovat pro ověření nebo upřesnění objednávky, pokud např. jde o vyšší hodnotu objednávky, nějaké chybějící či nepřesné údaje atp.
6. Závaznou objednávku lze stornovat bez udání důvodu kdykoli před jejím závazným potvrzením pouze emailem na life-market@seznam.cz a to do 24 hodin po uzavření objednávky. Po závazném potvrzení objednávky jen v případě, že prodávající nesplní smluvené podmínky dodání. V případě stornování potvrzené objednávky, je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním. Důvodem ke stornu objednávky není opožděné dodání zboží, které vznikne zaviněním třetí strany (dopravce, dovozce apod.). Dodavatel je oprávněn vyúčtovat odběrateli storno poplatek až do výše 50% ceny závazné objednávky anebo její stornované části na pokrytí nákladů účelně vynaložených v souvislosti se změnou či stornováním závazné objednávky.  Jedná se především o manipulační náklady vzniklé s vyřizováním objednávky. Prodávající uplatní právo na úhradu škody zejména v případě nákupu zboží „na objednávku", které bylo nutné na přání zákazníka objednat nebo v případě, že v souvislosti se zajištěním zboží došlo již k vynaložení prokazatelných nákladů, např. doprava, nákup zboží, mzdové náklady, apod.  Prodávající má právo stornovat objednávku, pokud se již zboží nevyrábí, nedodává nebo se výrazným způsobem změnila nákupní cena dodavatele nebo za zjevnou chybu v ceně zboží (například mylné uvedení prvních tří číslic namísto čtyř, a jiné zjevné chyby v psaní).  V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. Pokud kupující zaplatil již část nebo celou kupní cenu, bude mu tato převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu (nejpozději však do týdne, v případě reklamačního vracení kupní ceny do 30 dnů).
7. Délka záruky je 24 měsíců pro koncového spotřebitele. V případě spotřebního materiálu je záruka poskytována v délce 6 měsíců. V případě zakoupení zboží na fakturu-IČO nebo za účelem dalšího prodeje, kde obchod probíhá ve formě B2B ,má se za to, že je ujednán obchodní vztah s odkazem na Obchodní zákon a zde je poskytnuta doba záruky v délce 6 měsíců. Záruka se dále řídí Reklamačním řádem uvedeným níže.
8. Zboží může spotřebitel vrátit bez udání důvodu pouze do 14 dnů od data jeho převzetí. Možnost vrácení se nevztahuje na zboží, které bylo zakoupeno osobně na prodejně. Před odesláním zboží ZDARMA zpět na naší adresu,  je nutné zaslat formální odstoupení od kupní smlouvy s uvedením čísla objednávky samostatným dopisem (případně ke zboží přiloženým). Toto odstoupení od smlouvy musí být doručeno prodávajícímu nejpozději v poslední den zákonné 14ti denní lhůty od převzetí zakoupené věci. Při vrácení zboží musí být zboží nepoškozené a nepoužité. Společně s vráceným zbožím musí být předloženy veškeré doklady, které kupující převzal společně se zbožím, zejména: faktura, dodací list, záruční list, číslo objednávky.  Vrácené zboží zasílejte zdarma doporučeně na adresu naší společnosti a zboží musí splňovat všechny výše uvedené podmínky. V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek neakceptujeme odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět. Podle §53 odst. 10. Uplatní-li spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy podle odstavce 7 (do 14 dnů), má dodavatel právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží (dopravné, balící materiál a poplatek za provedený bankovní převod, případně o částku odpovídající rozdílu mezi zaplacenou cenou zboží a cenou, za kterou prodávající nabídne vrácené zboží k prodeji jako použité, nelze-li je prodat jako nové v důsledku porušení povinností kupujícího). Dodavatel je zároveň povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky nejpozději do 30 dnů od odstoupení. Náklady spojené s vrácením zboží popř. s dopravou zboží k posouzení reklamace si kupující hradí sám (např. poštovné).  Zaslání zboží zpět na dobírku není možné a všechny takovéto zásilky jsou ihned odmítnuty a vráceny zpět odesílateli.
9. Obrázky zobrazované u jednotlivých položek v katalogu jsou pouze ilustrační. Drobné rozdíly jako např. odstín barvy, tvar rámů nebo zobrazené volitelné příslušenství, nemusí odpovídat skutečnosti. V případě pochybností o objednávaném zboží se raději předem informujte na naší mailové adrese life-market@seznam.cz nebo na některém z našich tel. čísel.
10. Doplňky, příslušenství, oleje, kosmetika a náhradní díly na vozidla jsou určeny výhradně k odborné montáži servisem.
 

Způsoby platby ATV-Rakovník

Platba bankovním převodem:
Pokud si zvolíte tento způsob platby, můžete Vaši platbu za zboží poukázat na náš účet 3 způsoby:
1. bankovním převodem z Vašeho účtu (osobně ve Vaší bance, po internetu, …)
2. složením peněz v hotovosti na kterékoliv pobočce naší banky přímo na náš účet
3. odesláním finanční částky poštovní poukázkou typu A z kterékoliv pošty v ČR
 
Bankovní spojení:

číslo účtu:
BIC: 

GE Money Bank

 
Variabilní symbol je shodný s ID Vaší objednávky, které obdržíte v potvrzovacím emailu anebo Vaše telefonní číslo. Zaplacené zboží Vám bude připraveno a obratem po obdržení platby na náš účet bude odesláno.
 
Dobírkou:
Zboží zaplatíte doručovací službě při převzetí objednávky.
V případě dodání zboží mimo Českou republiku je požadována vždy platba předem, viz předchozí způsob platby.
 
Hotově, osobní odběr:
V tomto případě zaplatíte hotově při převzetí zboží na našem centrálním skladu ATV-Rakovník na adrese Panoší Újezd 4, 270 21  Pavlíkov. Veškeré objednávky jsou expedovány a připravovány na centrálním skladu. V případě požadavku na dodání zboží (náhradní díly, doplňky) na některou z našich poboček je potřeba nám toto oznámit po objednání na www.atv-rakovnik.cz emailem na adresu life-market@seznam.cz a tato operace je zpoplatněna manipulačním poplatkem 100,- Kč.
 

Dodací podmínky ATV-Rakovník

!!Expediční dny zboží: čtvrtek - sobota!!

!!Způsob dodání: TOPTRANS!! Pro velké produkty - vozidla a paletové zásilky
Při zvolení dopravce TOPTRANS platí cena dle aktuální kalkulačky na www.toptrans.cz

1. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávce zboží (není-li uvedeno v poznámce jinak). Zásilky jsou odesílány prostřednictvím České pošty anebo je možno si je vyzvednout osobně. Zboží je převážně expedováno přímo z centrálního skladu ATV-Rakovník, a tudíž osobní odběr je možný pouze po předchozí telefonické nebo internetové objednávce a následné domluvě osobního vyzvednutí. Vámi objednané zboží bude podle objednávky připraveno a ve smluvený den přichystáno k vašemu osobnímu odběru.
2. Zboží je standardně expedováno do 5 pracovních dnů po obdržení objednávky (při platbě předem max. do 3 prac. dnů od obdržení platby) a to v případě že je zboží skladem. Snažíme se Vám poskytnout co nejširší nabídku zboží od různých dodavatelů a výrobců a může se stát, že některé zboží nebudeme mít skladem. V tomto případě bude zákazník obratem o této věci vyrozuměn a bude mu nabídnuto alternativní zboží, popř. bude upřesněna dodací doba zboží. V případě nespokojenosti s dodací lhůtou zboží má kupující objednávku bezplatně stornovat, avšak POUZE obratem po upřesnění dodací lhůty prodávajícím. V případě stornování objednávky po akceptování prodloužené dodací doby se storno objednávky řídí bodem 6 z Pravidel obchodu ATV-Rakovník.
3. Ke každé dodávce zboží bude přiložen daňový doklad, který slouží současně jako dodací a záruční list v případě že nejsou dodány samostatně.
4. V případě potřeby (např. nevhodná velikost, barva, atp.), Vám nepoužité a nepoškozené zboží, po předchozí domluvě rádi vyměníme. Zboží nám zašlete jako doporučený balík na naši adresu, a to včetně kopie daňového dokladu. Bude-li zboží bez zjevných známek opotřebení nebo poškození, obratem Vám zašleme nově požadovanou velikost či barvu. Náklady na poštovné, spojené s výměnou zboží popř. s dopravou zboží k posouzení reklamace, hradí zákazník.
 

Ochrana osobních údajů

1. Abychom Vám mohli nabídnout naše služby, potřebujeme znát některé Vaše osobní údaje. Respektujeme Vaše soukromí, a proto se snažíme množství těchto údajů minimalizovat na nejnutnější a data chráníme před zneužitím. Naše práce s osobními údaji plně podléhá zákonným normám, zejména zákonu o ochraně osobních údajů.
2. Od Vás jako od zákazníka fyzické osoby, musíme při nákupu požadovat tyto údaje: jméno a příjmení, úplnou poštovní adresu, telefonické spojení, e-mailovou adresu. Tyto údaje jsou nezbytné k Vaší identifikaci, ke komunikaci s Vámi, k realizaci prodeje zboží a zaúčtování Vaší platby za zboží. Pokud nakupujete jako firma, potřebujeme navíc adresu sídla firmy, IČO a DIČ.
3. Údaje o Vašich nákupech, reklamacích a dalších Vašich činnostech v našem internetovém obchodě, mají rovněž důvěrný charakter a podléhají stejným bezpečnostním pravidlům jako práce s osobními údaji.
4. Všechna data, která o Vás a Vašich nákupech získáme a chráníme před zneužitím. Nikomu jinému informace neposkytujeme (vyjma společností zajišťující spediční služby nebo platební styk, které obdrží nezbytné minimum informací o zákazníkovi, potřebné pro bezproblémové vyřízení konkrétní objednávky). Tyto informace slouží pouze ke kvalitnímu poskytování našich služeb. Vyhrazujeme si právo využít Vaše údaje k zasílání informací o slevách, novinkách a dalších marketingových aktivitách. Pokud si nepřejete tyto informace dostávat, stačí nám tuto skutečnost oznámit emailem na life-market@seznam.cz . Rovněž máte právo kdykoliv nám písemně sdělit jakékoliv změny, doplnění, žádost o zlikvidování všech Vašich osobních údajů, které jste nám dříve poskytli.
5. Používáním našeho internetového obchodu souhlasíte s používáním osobních údajů v uvedené míře a souhlasíte s výše uvedenými pravidly.
 

Reklamační řád ATV-Rakovník

- Případné reklamace vyřídíme v souladu s platnými právními předpisy (Občanský zákoník pro fyzické osoby, Obchodní zákoník pro právnické osoby).
- Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není u výrobku uvedeno jinak. - V případě, spotřebního materiálu je záruka poskytována v délce 6 měsíců. V případě, že zboží je zakoupeno na fakturu- IČO,nebo za účelem dalšího prodeje, má se za to, že je ujednán obchodní vztah s odkazem na Obchodní zákon. Standardně je záruka při tomto modelu prodeje B2B 6 měsíců, není-li dohodnuto jinak.
- Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.
- Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady zboží a nevztahuje se na životnost nebo opotřebení prodávaného zboží.
- Na funkční vady prodávaného zboží, které se projeví ihned po zakoupení, je třeba uplatnit reklamaci co nejdříve, nejpozději však do 7 dnů od data prodeje. V opačném případě nemusí být reklamace uznána z důvodu nevhodného nebo nepřiměřeného zacházení, nesprávného použití či neodborné manipulace.
- Při řešení záruky poskytované dodavatelem se postupuje dle ustanovení §619 až 627 občanského zákoníku. Vada zboží bude odstraněna opravou, nebude-li to možné či ekonomické, pak výměnou zboží za zboží stejného druhu a stejných parametrů. Při neodstranitelné vadě, opakující se vadě či při větším výskytu vad, které brání v řádném užívání věci má odběratel právo na výměnu výrobku nebo na vrácení zaplacené částky (případně poníženou o náklady pro uvedení zboží do původního stavu, viz dále).
- Oprava vadného dílu zboží může být provedena nahrazením tohoto dílu stejným dílem a nebude-li mít výrobce či dodavatel takový díl k dispozici, pak dílem s obdobnými nebo lepšími parametry tak, aby byla obnovena funkčnost opravovaného zboží.
- Záruka se nevztahuje na závady vzniklé neodborným použitím, neodbornou manipulací, neoprávněnou demontáží, nesprávnou nebo nedostatečnou údržbou, fyzickým poškozením, použitím jiných kapalin než dodavatelem doporučených.
- Záruka se nevztahuje na opotřebení vzniklé běžným užíváním výrobku.
- Předmětem záručního plnění není rovněž běžná údržba, čištění a podobné úkony.
- Bude-li zboží vyměněno, pak vyměněné zboží bude mít záruční dobu do zbytku původní záruční doby reklamovaného zboží.
- Do záruční doby se nepočítá doba od uplatnění oprávněné reklamace až do doby, kdy odběratel po skončení opravy zboží převzal a nepřevezme-li je, pak do doby, kdy byl povinen po skončení opravy zboží převzít.
- V případě, kdy prodej zboží je uskutečněn na základě smlouvy uzavřené při použití prostředků komunikace na dálku (zejména elektronický obchod na Internetu), má odběratel právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí plnění. Odběratel však nemůže odstoupit od smluv vyjmenovaných v §53 odst. 7 občanského zákoníku. Oznámení odběratele o odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku musí být dodavateli doručeno do skončení lhůty pro odstoupení a dodavateli musí být řádně vráceno kompletní neopotřebované zboží v původním stavu se všemi doklady a dokumentací, které byly odběrateli dodány. Pro rychlé vyřízení věci je nutné vrátit zboží na stejnou adresu dodavatele, která je v dokladech ke zboží uvedena jako místo, z něhož bylo zboží odběrateli odesláno. Důsledkem odstoupení je povinnost stran vrátit si vše, co podle smlouvy dostaly. Přímé náklady na vrácení popř. s dopravu k posouzení reklamace zboží nese odběratel. Po odstoupení a řádném vrácení zboží odběratelem je dodavatel povinen bez zbytečného odkladu vrátit odběrateli částku za zboží zaplacenou a to na bankovní účet kupujícího. Smlouvu uzavřenou na dálku s odběratelem lze zrušit jen za podmínek stanovených občanským zákoníkem (§49, §517 odst. 1, §597, §623, §679).
- Před prvním použitím zboží je spotřebitel povinen prostudovat záruční podmínky a dbát na pravidla používání.
- Reklamace mechanického poškození zboží, které nebylo patrné při převzetí zboží, je nutné reklamovat neprodleně po jejich odhalení, nejpozději do dvou dnů od dodání zboží, pozdější reklamace již nebudou dodavatelem akceptovány.
- Dodavatel nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu zboží, funkčních vlastností a škod z neodborného používání zboží stejně jako ze škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací se zbožím. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
- Záruka se nevztahuje opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním – sjeté pneumatiky, opotřebený spotřební materiál – čepy, ložiska, lanka, apod.
 
Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud:
- Výrobek byl poškozen při přepravě (Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce).
- Výrobek byl poškozen neodbornou instalací nebo zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s uživatelskou příručkou (pokud u výrobku existuje). Toto platí zejména u náhradních dílů na vozidla. Toto zboží vyžaduje odbornou montáž, popř. seřízení. S tímto Vám rádi pomůžeme v našem servisu (+420773519894). Náhradní díly prodávané v eshopu jsou prodávány jako spotřební materiál a je na ně poskytnuta záruka ve výši 6 měsíců. Musí být montovány na daný typ vozidla a pouze odborným mechanikem, pokud tomu tak není, záruka zaniká.
- Poškození výrobku pádem nebo nesprávným používáním výrobku v rozporu s návodem (výrobek byl používán v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dostupné dokumentaci (pokud u výrobku existuje)).
- Výrobek byl poškozen působením živlů.
- Výrobek byl poškozen nadměrným používáním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
- U věci prodávaných za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána
- Výrobek byl poškozen v důsledku zapojení do sítě, která neodpovídá příslušné ČSN
 
Postup při reklamaci:
1. Kupující může reklamaci uplatnit pouze u prodávajícího, kde bylo zboží zakoupeno.
2. Kupující může vadu zboží reklamovat:
a) písemně zasláním na adresu provozovny prodávajícího
b) osobně v provozovně prodávajícího
c) informujte nás o reklamaci telefonicky nebo e-mailem.
3. Vady zboží je možno reklamovat nejpozději do uplynutí záruční doby.
4. Reklamovaní zboží zašlete jako doporučený balík zdarma na naši adresu nebo nám jej osobně doručte na servis, kde bude probíhat posuzování oprávněnosti reklamace a hodnocen stav zboží. Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.
5. Kupující je při reklamaci povinen předložit:
a) reklamované zboží společně s kompletním příslušenstvím,
b) kopii daňového dokladu,
c) záruční, případně dodací list,
d) zprávu pro servisní techniky (v čem se závada projevuje a jaký je důvod reklamace). Zásilky, ze kterých není patrné, proč k nám byly zaslány, budou vráceny odesilateli.
e) kontaktní údaje (jméno a příjmení, adresa, telefonní kontakt)
f) list pro vyznačení garančních prohlídek s vyplněnými předepsanými garančními prohlídkami
Zaslání těchto dokumentů usnadní identifikaci zásilky a rychlejší vyřízení požadavku
- Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.
 
Odstoupení od smlouvy:
Kupující má dle §53 odst. 6 zák. č. 40/1964 Sb. (obč. Zák.), právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží bez známek používání nebo opotřebení, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě. Po navrácení zboží, prodávající zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku za zboží do 30 dnů na účet zákazníka. Náklady spojené s dopravou se nevrací.
 
Neoprávněná reklamace
Pokud prodávající zjistí (testováním), že reklamovaný výrobek není vadný nebo nesplňuje kriteria pro záruční reklamaci, považuje se reklamace za neoprávněnou a reklamovaný výrobek bude kupujícímu vrácen.
 
Vyřízení reklamace
Dodavatel či servisní středisko posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude zákazník vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží. Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní.
 
Postup v případě odstoupení od smlouvy
Vzhledem k tomu, že v případě odstoupení se smlouva od počátku ruší, vrátí nebo nahradí dodavatel zákazníkovi a zákazník dodavateli veškerá přijatá plnění. Zákazník může od smlouvy odstoupit tak, že tuto skutečnost oznámí dodavateli, např. elektronicky na emailovou adresu life-market@seznam.cz nebo písemně v provozovně dodavatele. Při odstoupení doporučujeme uvést číslo objednávky, variabilní symbol, datum nákupu a předložit originál nebo kopii dokladu o koupi zboží. Zásilky, ze kterých není patrné, proč k nám byly zaslány, budou vráceny odesilateli. Prodejce posoudí stav vráceného zboží, které musí být bez známek opotřebení, popř. dokonce poškozené či znečištěné. V takovémto případě je prodejce oprávněn ponížit vrácenou částku za zboží o náklady potřebné k návratu zboží do původního stavu – nový spotřební materiál, mytí a čištění, náprava poškození způsobené užíváním nebo uživatelem, náhradu za chybějící příslušenství apod. Pokud již zákazník zboží obdržel a převzal, zašle zboží zpět do provozovny dodavatele, v rámci vrácení zboží do 14ti dnů, kde dodavatel bez zbytečného odkladu posoudí stav vráceného zboží. Pro vrácení plné částky musí být zboží zaslané zpět dodavateli v neporušeném stavu, nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství a všech poskytnutých dokladů). V případě, že je zboží vráceno dodavateli v jiném než neporušeném stavu, je zákazník povinen nahradit zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží. Úhrada těchto nákladů a škody proběhne tím, že kupní cena, která je dodavatelem v případě odstoupení vrácena, je o tyto náklady a škodu odpovídajícím způsobem snížena.